Vår galna granne - Del 3

Här är sista delen av "Vår galna granne", för nu det vill säga. Man vet ju aldrig vad mer han hittar på. Om ni missade den första eller andra delen hittar ni dem här: Del 1 & Del 2.
 
Okej, så sista delen av "Vår galna granne" får representeras av en bild:
 
 
En dag när jag gick upp i trapphuset så såg jag den här lappen på grannens dörr... "Till Jonny (eller Jenny?)! OBS! Personligt!!!" Man blir ju genast lite nyfiken, men jag gjorde såklart ingenting med lappen. Det var ju trots allt personligt. Är också ett stort fan av hans "Ej reklam"-lapp.
 
Vet inte hur många normala grannar vi har egentligen... Eller okej, det är väl bara vissa som står ut så mycket att man glömmer bort de som inte syns alls. Men ja, det händer en del konstiga saker här i trapphuset. Jag kan i och för sig tänka mig att vi också kan verka lite konstiga ibland, om man tänker efter. Har ni några konstiga grannar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0