Förändringarna på blogg.se

Måste säga att jag börjar gilla förändringarna på blogg.se, i alla fall när det kommer till att skriva inlägg. Ser bättre ut, lättare att lägga upp bilder och man kan välja fler kategorier till exempel. Känns bra. Kanske märker jag fler grejer snart. Man kan också välja att lägga upp bilder från sin instagram, vilket jag inte visste. Najs ju! Här är en bild från min instagram (haha):

Snygg va? Robin gjorde en gubbe av maten till mig när jag var lite trött och tjurig i förrigår. Kanske lite svårt att se vad som är vad, vi pimpade till den lite... Men tomaterna är munnen, gurkorna är öron, falukorven är näsa och ögon och makaronerna är hår. Jag blev onekligen gladare av det då i alla fall så det hjälpte ju! Min fina älskling.
 
I alla fall, nu när jag vet att man kan göra såhär kommer jag nog göra det oftare. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0