Länge sen

När uppdaterade jag senast? Länge sen var det i alla fall. Strax efter jul. Sedan dess har en del hänt. Jag och älskling har bott i min storasysters lägenhet när hon och hennes pojkvän varit utomlands. Vi bor fortfarande här, tills imorn. Då flyttar vi tillbaka till Gröndal igen. Kan inte säga att vi ser fram emot det. Här har vi massa utrymme, diskmaskin, badkar och typ allt man behöver känns det som. Men men.

Mer då? Jo, vi har firat nyår här, jag, Robin, Jennifer T och Ville (Robins kompis). Det var sjukt kul och kommer nog ett till inlägg med bilder och så om det senare. Och så har vi ju varit på skidsemester i Branäs, jag, Robin och hela hans familj. Från torsdag till söndag. Det var riktigt mysigt och roligt, och det kommer nog ett litet inlägg om det också... Har massa bilder. Och på fredag åker jag och Robin till Västervik. Hans storebror fyller 25 så vi ska dit och fira honom. Blev lite hastigt bestämt under skidsemestern, men det ska bli skönt att komma iväg igen.

Igår var jag och Robin hemma hos mamma och hälsade på lite, eftersom alla helgäventyr gjort att vi inte hunnit ses på länge. Var väldigt mysigt. Vi åt pannkakor och fikade lite, skrattade massor.

Och idag kommer Jessica L hit, vi ska plugga lite C-uppsats. Alla andra i klassen är typ klara med sina uppsatser nu, men eftersom jag och Jessica fått förlängt så har vi lite längre tid på oss. Skönt. Hoppas att vi kommer någonstans med uppsatsen idag i alla fall. Ska ta fram statistik och så.

Nu ska jag nog börja sätta ihop någon slags sammanfattning för 2011, har ju blivit lite av en tradition, och kan tänka mig att det finns många saker att uppmärksamma av just året som gått. Mycket har hänt. Så, jag ska sätta igång! Hörs snart igen då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0