Trött tjej

Bläää vad jag är trött hela tiden! Igår satt jag och gäspade hemma hos mamma hela kvällen och nu sitter jag och gäspar här hemma... Vet inte varför jag är så trött.

Annars då? Ja, som ni kanske förstår var jag hemma hos mamma igår. Himla trevligt! Brukar ju åka dit på helgen annars, men blev inget nu i helgen och den här helgen ska jag och Robin till Västervik. Innan jag åkte hem till mamma var jag på ett seminarium i skolan, klippte håret och tränade i typ tio minuter. Japp, jag klippte håret igår. Har inte klippt mig på typ ett år, om inte längre... Och det blev en rätt så stor förändring. Kanske lägger upp före och efter här sen. Vi får se. Det känns bra i alla fall, och jag är nöjd.

Har för övrigt en ny dröm att skriva om tror jag. Det var igår natt, men jag hade ingen tid att skriva om det då så kanske gör det sen. Den var rätt störd. Väldigt lång dröm också, men kommer bara ihåg vissa delar nu. Det är det som är nackdelen när man inte kan skriva ner det på en gång.

Idag ska jag sitta hemma och försöka plugga lite. Lite c-uppsats, kanske lite examensarbete. Hatar att behöva göra flera saker samtidigt, då blir det typ så att man bara sitter och tänker på vad som är viktigast att göra och sen slutar det med att man gör något helt annat istället. Men jag måste verkligen fixa klart saker nu, så det ska jag göra. Och sen ska jag hinna iväg och träna nån gång också. Nej, om man skulle ta och sätta igång med lite viktigare saker nu kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0