Crealina


Okej, det där gick snabbt... Jag bara skapade en ny blogg. Den gamla finns kvar här, där jag bloggat sedan i mars 2009. Innan det fanns jag här.

Anledning till att jag bytt nu två gånger är för att jag helt enkelt aldrig varit nöjd med namnen jag valt till bloggarna, för att jag försökt hitta på nåt bra men sedan inte känt mig helt tillfreds med det. Men nu har jag hittat ett namn som helt och hållet passar mig och där jag kommer att stanna!

Tanken är också att jag ska börja uppdatera oftare än jag gjort på senare tid i min gamla blogg. Ny blogg = ny inspiration att börja på nytt! Vill ni veta vem jag är kan ni alltid titta på mina tidigare bloggar, där jag skrivit av mig och visat min kreativitet på ett flertal olika sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0