Yesterday night

Min och Johannas första pitcher. Gott!

Igårkväll var så sjukt perfekt. Var inte jättepepp på att festa efter att ha skrivit tenta, jobbat och sen lämnat av min älskling vid bussen, men sen mötte jag upp Johanna i medis vid åtta och så gick vi till skanstull och satte oss på Kings town. Vi var väl där själva i ungefär en timme, sen rullade resten av klassen in allt eftersom. Fick tid att prata med lite folk som man inte hunnit prata med på ett tag, vilket var kul!

Jag och Johanna delade på två pitchers, och efter några timmar av öl och snack så stack vi allihopa till Slakhuset i Globen. Hade aldrig varit där förut, men det var så sjukt bra! Kommer definitivt gå dit igen. En kille från mitt gamla jobb dj:ade en stund igår, och jag stod uppe på scenen med två andra från jobbet och dansade. Han var sjukt duktig och det var så himla kul! Dansade en hel del med klassen också, så roligt! Allting var verkligen perfekt. Jag drack typ två cider på Slakthuset, så det blev inte jättemycket. Väldigt skönt. När de stängde vid tre gick vi till gullmars och åt kebab, sen åkte jag hem. Var väl hemma runt halv fem nångång. Var sjukt länge sen jag var ute så länge. Och var verkligen länge sen jag hade så pass kul och inte blev trött och ville hem.

Det enda dåliga på hela kvällen var såklart att älskling inte väntade på mig i sängen när jag kom hem. Fick prata lite med honom innan jag somnade i alla fall, så det kändes ändå lugnt. Hade i alla fall en så sjukt bra kväll. När jag väl la mig ner i sängen kunde jag knappt höra vad jag tänkte för att musiken fortfarande dunkade i öronen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0