Igår

Igår firade vi Jennifer T, som fyllt 19 år nyligen. Jag hade målat en tavla till henne. Var sjukt nervöst innan, när hon skulle öppna den inför alla sina kompisar, men alla tyckte att den var fin så det kändes bra. (Lägger upp en bild på tavlan sen...)

Vi var hemma hos henne först och åt middag och bara satt och snackade. Sen drog vi ut. Vi hamnade till slut på Laroy, där jag aldrig hade varit förut. Det var... inte riktigt mitt ställe. Det var helt sjukt. Hela klubben var i princip samlat på ett dansgolv, där man knappt dansade utan istället bara knuffade omkring alla andra hela tiden. Jag försökte hitta lite plats att dansa på, men då blir man nästan ihjälklämd mellan olika människor. Inte alls kul...

Såhär såg det ut på dansgolvet några minuter efter att jag flytt därifrån... Ser inte så hemskt ut, men jag lovar att det var det!

Efter ett tag (typ runt ett) öppnade de dock ett till dansgolv, där de spelade massa gammal musik. Där var det inte lika mycket folk och vi fick lite utrymme att faktiskt dansa! Då hade jag roligt, men hade hunnit bli rätt trött innan, så stannade till klockan två och sen drog jag hem. Fötterna värkte verkligen efter två kvällar i rad med massa dans i klackskor. Men jag hade en trevlig kväll i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0