Hem till familjen idag

Idag ska jag hem till min fina familj. Är som tur var inte alls bakis, eftersom jag tog det lugnt med drickat igår också. Väldigt skönt! Tycker verkligen att det är mer värt att inte dricka så mycket och må bra dagen efter än att bli stupfull och må skit. Jag har ändå lika roligt om jag inte dricker mycket. Förr kunde jag dricka massa shots och drinkar på en kväll utan att bli bakis, men på senare tid blir mår jag så sjukt dåligt av sprit att jag helt fått avsmak för det.

I alla fall... Ska hem till familjen vid tre. Storasyster kommer och hämtar mig här med bilen sen. Så bra att hon bor så nära och har skaffat körkort! Det ska bli väldigt trevligt att hänga lite. Var ju där förra helgen också, men då jobbade ju mamma, så man hann inte träffa henne så länge. Idag är hon ledig, så då kan vi umgås allihopa i lugn och ro. Ska äta god mat, förhoppningsvis fika, och bara ha det trevligt tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0