Lilla julafton med älskling!

Imorgon åker min fina älskling till Västervik för att fira jul med sin familj. Jag ska stanna här i Stockholm och fira med min familj, så därför kommer vi inte ses någonting under julhelgen. Därför har vi vår egen lilla julafton ikväll istället. Paketen är inslagna och själv är jag klädd i en svart sammetsklänning och röda strumpbyxor. Just nu är han påväg hem, han har köpt skinka, potatis, julmust och något julgodis, och jag har gjort köttbullar. Det är i princip det enda man behöver på julbordet... Haha. Vi ska äta julmat och sen ge varandra julklappar. Ska bli riktigt mysigt. Är sjukt hungrig nu så hoppas att han kommer hem snart!

Kommer dock att sakna min fina sjukt mycket när han är borta. Han åker som sagt imorgon och kommer sedan hem den 26e nån gång tror jag. Så det blir några dagar ifrån varandra... Usch. Men jag ska bo hemma hos mamma då så jag får umgås lite extra med min underbara familj lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0