Julaftonsmorgon

God morgon alla pigga!
Jag sitter själv i vardagsrummet med datorn, alla andra sover fortfarande. Utom katterna då... Jag har tagit ett litet bad och nu sitter jag och väntar på att folk ska vakna, haha.

Jag åkte ju hem hit till mamma igår med alla mina julklappar, lite mat (läs: mycket) och andra grejer som man behöver när man ska vara borta några dagar. Kan inte säga att resan gick jättebra alltså... Först gick jag ner för alla trappor i mitt hus med alla mina grejer utan att ha låst dörren. Kom på detta när jag väl var nere, så fick springa upp igen medan mina grejer stod där nere och väntade på mig. Sen hade jag också med mig en soppåse som skulle slängas, och eftersom vi inte har fungerande sopnedkast i huset var jag tvungen att gå ända längst ner och ut för att slänga mina sopor, så då fick jag lämna grejerna vid dörren när jag gick ut. Sen när jag väl gått till bussen gick en av mina påsar sönder så jag var tvungen att knyta fast den på min resväska, och när jag väl satt mig ner på bussen ramlade min plånbok ner på golvet så att alla pengar och kvitton ramlade ut... Pricken över i:et var när jag skulle gå av bussen, och den bromsade in så hårt att jag flög in i en gubbe, varpå han säger: "Visst var det mjukt?" Haha.

Oj, nu blev det en lång reseberättelse... Det var inte riktigt meningen, men äsch. Åååh kan folk vakna snart? Vågar knappt sätta på tv:n nu. De vaknar väl snart förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0