Back to Green valley

Jaha, då var man hemma igen efter att ha spenderat julen hemma hos mamma. Jag har haft det riktigt trevligt och mysigt, och har ätit julmat varje dag, haha. Hade en underbar julafton. Jag fick massa fina juklappar, ett Wii med Mario Kart och Super Mario Galaxy 2, ett smyckesträd, ett fondueset, en värmekudde, små penslar och pennor. Och så har jag haft det riktigt trevligt med min fina familj. Jag och småsyskonen har suttit och spelat Mario Kart och så har jag testat Super Mario Galaxy 2 en del också... Riktigt kul!

Igår åkte småsyskonen och min styvpappa till hans släkt för att fira jul, och jag och mamma blev kvar. Vi tittade på Sex and the City-filmen och åt resten av julmaten, och sen packade jag mina saker och åkte hem igen. Sen hämtade jag upp min älskling inne i stan och så var allt som vanligt igen. Var sjukt mysigt att ha honom tillbaka igen.

Nu är älskling på jobbet och jag sitter här hemma själv. Vi ska nog flytta in i storasysters lägenhet idag (hon och hennes pojkvän är i Malaysia till i mitten av januari, så vi får låna deras lägenhet tills dess), så tänkte kanske åka dit med lite grejer innan Robin kommer hem igen. Vore ju kul att hinna kolla lite på mellandagsrean också, men det får vi se om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0