Stats

Blääää! Har suttit seriöst typ hela dagen och fixat med statistiken för vår c-uppsats. Igår stötte vi på ett problem, vi fick reda på att vi gjort fel redan från början med vissa grejer och därför har jag lagt ner en himla massa tid på att göra diagram som vi inte ens kan använda eftersom de är felaktiga. Så idag har jag fixat nya diagram som vi kan använda, och fixat med färgerna på de diagrammen som jag gjort innan som inte var felaktiga... Ehm, knepiga meningar? I alla fall. Det suger att sitta med statistiken. Det tar hundra år, och jag är fortfarande inte klar med allt. Imorn ska jag banne mig bli klar med all statistik, och Jessica ska skriva så det ryker om tangentbordet! Snart måste vi ju liksom lämna in c-uppsatsen, så det är bara att kötta på.


Lite såhär ser det ut när jag jobbar stats... Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0