Rond två

Idag ska jag göra någonting som jag försökte med för ett tag sen, men som jag inte pallade med då. Detox. Jag började ju med min detox strax innan jul, men bestämde mig för att sluta efter fyra dagar eftersom jag inte var motiverad, jag ville äta allt som hade med julen att göra och blev arg på mig själv för att jag inte fick. Så jag skjöt upp det, och nu kände jag att det var rätt tid igen. Julen är slut, vi kommer inte att åka runt massa just nu och jag kommer känna att jag har tid att träna också. Visst finns det saker som kommer i vägen, men det kommer det alltid göra. Jag får helt enkelt försöka, och nu är jag pepp! Nu känner jag att jag kan klara det. Jag är motiverad helt enkelt.

Så nu har jag druckit en kopp te och tänkte gå ut på en promenad innan jag tar min första proteinshake för dagen. Woohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0