Att det ska vara så himla svårt att vakna...

Åååh, blir så trött på mig själv ibland! Idag gick jag upp samtidigt som älskling för att jag bestämt mig för att hinna träna innan Jessica L kom hit för att skriva c-uppsats med mig. Vaknade då alltså halv sju, och hon skulle komma hit vid tio. Tänkte bara sova typ en halvtimme till i soffan och sen gå upp och dra till gymmet, hade planerat in så att jag skulle hinna. Så ställer jag klockan, somnar om i soffan och sen lyckas jag ändå sova tills nu... Så jävla irriterande, hade verkligen velat hinna träna.

Aja, Jessica är lite försenad så kanske drar ut på nån promenad innan iaf, men ändå. Annars kanske jag hinner senare, ska träffa Jenifer ikväll runt sex typ, men vet inte exakt var eller så än så kanske hinner med lite träning innan. Hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0