Afro!

Åååh, snart ska jag möta upp storasyster för fredagsafro! Var så himla länge sen sist, för att båda har varit borta på olika håll, så det ska bli såå roligt att dansa igen!

Ska ju inte träna så hårt nu under första veckan av detoxen, så vi får se hur pass mycket jag orkar, men just nu har jag nyss druckit en shake och innan det åt jag grönsaker och buljongsoppa, så jag är pigg och pepp! För övrigt så går detoxen bra fortfarande. Igår under halv sju hos Jessica så smakade jag lite av varje rätt, men det var inte alls mycket så jag tror inte att det ska förstöra för någonting. Och annars känner jag mindre sug efter sötsaker idag. Det kanske stämde som storasyster sa att de fyra första dagarna är de jobbigaste. Det enda jag känner av är att det är fredag och att det känns som att man borde äta godare än vanligt... Vilket är en lite konstig grej i sig. Men det är ju en vanesak.

Nu ska jag fixa lite och sen dra till sats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0