Sjukling

Hallå!

Denna vecka är jag dundersjuk. Himla kul. Det är min kära pojkvän som har smittat mig, men jag lyckades bli typ tio gånger sjukare än vad han var. Han blev sjuk i torsdags och har varit hemma från jobbet tills igår (då han började jobba igen) och jag började känna mig lite sjuk i fredags, och sen blev det bara värre och värre. I måndags och tsdags hade jag jättehög feber och mådde skit, igår hostade jag som ett jävla as och idag mår jag faktiskt bättre. Hostar fortfarande en del, och är täppt och så, men mår betydligt mycket bättre än igår i alla fall, då hela dagen var en enda stor hostattack för min del.

Jag har inte gått utanför porten på flera dagar, och det enda jag gör är i princip att sova och vila. Jag har inte heller ätit riktig mat på flera dagar, vilket nog inte är så bra... Ska nog bryta den trenden idag tror jag. Men man blir liksom inte hungrig eller sugen på nåt när man är såhär sjuk och knappt känner någon smak av någonting ändå.

Jag hoppas att jag blir frisk (eller i alla fall friskare) tills på lördag, eftersom vi ska på konsert då. Det är Adept som spelar. Robin har lyssnat på dem rätt länge och introducerade dem för mig ganska nyligen. Nu lyssnar jag på dem nonstop typ, haha. De är skitbra faktiskt.

Ehh, nu ska jag nog sluta babbla och gå och fixa nån typ av frukost och börja kolla på tredje säsongen av OC. Kollade klart på andra igår, så hemskt avslut. Eftersom jag sett serien redan när den gick på tv för flera år sen så visste jag ju vad som skulle hända, men jag grät lika mycket ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0