Monday bloody monday

Bläää för måndagar. Hatar när Robin går till jobbet på morgonen och jag vaknar upp ensam två timmar senare. Vill bara att helgen ska vara för evigt. Eller att jag också ska ha ett riktigt jobb så att jag måste gå upp tidigt och har någonting vettigt att göra om dagarna.

Det låter kanske konstigt att jag längtar efter att ha ett riktigt jobb när jag just nu har rätt mycket fritid och kan sitta hemma och plugga, men jag börjar tröttna på att inte ha någon dagsrytm, särskilt när Robin är borta hela dagen och jag sitter hemma ensam.

Det som är skönt med att vara hemma hela dagen är dock att jag kan gå och träna när jag vill. Tänkte gå till gymmet sen när jag har ätit och så. Ska skriva på c-uppsatsen idag också, vill bara bli klar! Åååh det är så mycket man måste tänka på hela tiden när man pluggar. Vi är redan efter med c-uppsatsen och så måste vi börja med examensarbete också. Vill kunna fokusera på en sak i taget, men blir så himla stressad. Jaja, allting löser sig säkert snart. Längtar till när vi är klara med allt det här och praktiken börjar.

Juste, tänkte ju att jag skulle skriva om hur det var i Västervik i helgen här också, men det får nog bli ett eget inlägg. Blir så himla mycket text annars... Det kommer snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0