Mina nya springskor


Jag och älskling har börjat springa lite smått nu när vädret har börjat arta sig lite... Jag har alltid haft sjukt svårt för att just springa utomhus för att jag alltid fått så ont i kroppen då. Jag har liksom inte haft kontroll över min kropp, och inte heller haft så mycket muskler som håller upp kroppen, så då har det aldrig blivit så att jag hållit igång det där med springandet. Men nu jävlar ska viu köra på! Är ju himla mycket roligare att springa tillsammans än att springa ensam också tycker jag, man motiverar varandra.

Så i alla fall var vi inne i liljeholmen och fixade ett par nya springskor till mig. Jag har ett par sen tidigare men eftersom de är så sjukt slitna så har jag fått ont i benen när jag sprungit med dem nu. Så min fina älskling var snäll och köpte skorna ovan till mig. Världens bästa pojkvän! Jag har inte riktigt ekonomin för det just nu, så han köpte dem så att vi ska kunna gå ut och springa tillsammans oftare. Finaste! <3

Har testat dem idag och de kändes jättebra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0