Industrial



Det var ett tag sen jag skrev eller la upp någonting här... Men nu jävlar! Har tagit en hel del bilder, och redigerat en hel del bilder också kan jag säga... Jag och älskling har ju köpt en ny kamera, och nu har vi börjat fota lite mer. Det var länge sen jag kände en sån inspiration som jag gjort den senaste tiden. Alltså kommer jag antagligen lägga upp fler bilder här nu i framtiden också, om jag orkar ta tag i det.

I alla fall tänkte jag bara skriva att det snart kommer upp en del bilder som jag fotat och redigerat efter min och älsklings senaste fotopromenad. Mycket industriella bilder, och lite annat. Eller... en hel del annat kan man väl säga. Äsch, det kommer snart i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0