Halv sju hos mig ikväll

Ikväll ska jag ha "halv sju hos mig". Jessica, Johanna och Sofia kommer hit och äter mat med mig. Jag ska laga tapas... Vi fick ju olika kategorier förut, och min blev då tapas. Har faktiskt inte bestämt helt vad jag ska göra än, men det får vi se när jag går och handlar sen. Ska i alla fall bli riktigt trevligt. Vi träffas ju inte så mycket längre eftersom alla jobbar på C-uppsats på sina egna håll, så det är bra att vi styr upp middagar varje eller varannan vecka i alla fall.

Nu ska jag till något helt annat... Vårdcentralen. Jag har haft problem med mina fötter ett tag nu, har ju lyckats hamna snett när jag varit ute med klackskor på mig några gånger, och nu gör det fortfarande ont ibland. Så jag ska kolla upp vad det är för någonting. Har tid halv två, så nu måste jag dra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0