Vecka 2

Nu är det andra veckan av detox. Och det går ju sååå mycket bättre nu, när jag får äta massa andra saker än bara proteinshakes, bär och grönsaker... Haha, det känns sjukt skönt. Jag har faktiskt inte ens ätit någon proteinshake igår eller idag, jag har helt enkelt inte känt att jag behövt göra det och mår riktigt bra för det mesta. Jag har ätit ett ägg och lite grönsaker till frukost och igår åt jag sen också kycklingsallad med lite fetaost, och så köpte jag massa frukt och satt och mumsade på det. Mango är sjuukt gott, det måste jag komma ihåg efter detoxen också, haha. Så hittade jag ett lakritste också (som dessutom är ett detox-te), det var det bästa teet jag nånsin smakat! Lite dyrt, men det är det nog värt asså...

Mitt nya goda te!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0