Till Västervik!

Idag åker jag och Robin till Västervik. Om 1 timme och 30 minuter. Jag är dock fortfarande hemma. Ska möta upp Robin inne i stan vid typ halv tre, och tills dess tänkte jag bara sitta här i soffan och... göra ingenting.

Vi är alltså tillbaka i Gröndal igen. Vemodigt. Känns helt okej nu faktiskt, det är ju ändå min egen lägenhet (och Robins nu också då...) och det är faktiskt lite fint.

Igår städade jag hela dagen, och på kvällen åkte jag hem till Johanna J för halv sju (halv åtta) hos mig. Hos henne. Det var sjukt gott och sjukt mysigt. Var så himla kul att träffa finaste Johanna, Jessica R och Sofia igen. Längtar till nästa torsdag redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0