Flyttstädning...

Jahopp... Idag ska man alltså flytta tillbaka från himlen till Gröndal. Haha. Har varit så skönt att få bo här i syrrans lägenhet när hon och hennes pojkvän varit borta på semester, men de kommer hem på lördag (trots att jag gått runt och trott att de skulle komma hem imorn...), och då får vi flytta hem igen. Saknar dock lägenheten och Gröndal lite ändå. Och imorn åker jag och Robin till Västervik över helgen ändå, så det blir ju inte riktigt samma sak.

I alla fall så ska jag spendera min dag med att städa upp efter oss här. Tog tag i en del igår så är väl inte jättemycket som ska göras, men måste dammsuga, tvätta och fixa. Har packat ihop de mesta av mina grejer nu iaf och fixat tvätttid klockan ett.

Ikväll drar jag dock iväg till Johanna J för halv sju hos mig. Fast det blir halv åtta den här gången... Det var så sjukt länge sen vi hade middag så jag längtar verkligen, efter att få hänga med mina fina tjejer och äta god mat.

Nä, nu ska jag nog äta lite mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0