Detoxen hittills

Nu är jag inne på min fjärde dag av detox. Jag har alltså kommit lika långt som jag gjorde sist när jag började och sedan avslutade för tidigt. Hittills har det gått betydligt bättre än det gjorde då. Jag har inte fuskat med någon honung eller annat, utan har hållit mig till det som varit en del av min detoxkost endast. Dessutom har jag varit ute på 45-minuterspromenader eller mer varje dag, förutom igår då mina ben var helt slut. Dessutom hade jag gått dubbla tiden dagen innan, så jag kände att det var okej att inte gå igår.

Idag känner jag mig ännu inte helt bra. Som syrran sagt så är de första dagarna de svåraste, och det hoppas jag verkligen för nu är jag lite trött på att vara sugen på saker. Just nu känner jag mig helt slut i kroppen och tänker bara på allt jag inte får äta. Men det blir säkert bättre, och jag ser redan lite resultat på kroppen så det känns ändå värt det. Och nu har halva veckan gått! Det betyder att det inte är lång tid kvar tills jag får börja äta lite kyckling, ägg, fisk och andra frukter. Det kommer att bli sååå mycket lättare då!

Just nu sitter jag och dricker lite te, och sen måste jag städa lite eftersom Jessica L kommer hit för att plugga. Vi måste börja skriva vår c-uppsats nu verkligen... Sen ikväll ska jag på halv sju hos Jessica R, det ska bli kul. Eftersom jag detoxar har jag inte riktigt bestämt mig för hur jag ska göra med maten, men jag tror att jag ska smaka lite i alla fall. Nej, nu ska jag ta tag i hemmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0