Upptagen med C-uppsats och grejer

Hallå hallå!
Har inte skrivit nu på några dagar... Har liksom inte haft tid. Har suttit på Kungliga biblioteket hela dagarna förra veckan. Sen blir det ju lite träning och efter det vill man liksom bara ta det lugnt i princip.

Helgen har varit bra. I fredags efter KB och Afrodans med storasyster så åkte jag och bowlade med Kajsa och några av hennes kompisar. Riktigt kul! Älskar att bowla men gör det nästan aldrig, så det var roligt. Efter det drog vi ut, först till Dovas för lite billig dricka, och sen till Harry B James. Var inte helt sugen på det stället från början, men det var roligt ändå. Efter några timmar kom Robin och hans kompisar som hade varit på konsert innan. Vi var kvar till strax innan stängning.

I lördags satt jag mest hemma hela dagen, åt pizza, chips och godis och glodde på film typ. Lyckades nämligen halvt vricka foten på vägen hem i fredags, så kunde knappt gå. Men det var trevligt i alla fall. Robin, hans brorsa och hans kompis var här nästan hela dagen, och vi hängde här tillsammans.

Och igår var jag hemma hos mami och hälsade på familjen, tillsammans med storasyster och Robin. Väldigt trevligt!
Nu måste jag dra, det är off till KB igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0