Tio minuter senare har jag bestämt mig

Ringde upp syrran igen, haha. Hon tyckte också att det var smartare om jag börjar efter jul. Jag kommer självklart fortfarande vara så hälsosam som möjligt, och äta mer grönsaker och mindre portioner, men jag tror inte att jag klarar av att avstå ifrån allt som jag älskar så mycket innan jul. Så, jag ska nu äta nyttigare på vardagarna och försöka att hålla godsakerna till helgerna, och då inte i så stora mängder. Alkoholen ska jag nog avstå från så mycket jag kan i alla fall, eftersom jag inte ens är så sugen på att gå ut och festa så ofta längre. Dessutom ska jag ju träna så mycket jag bara kan.

Det känns halvsurt att vara igång med detoxen och sedan bara sluta, men det är nog bättre för om jag ska få de resultat jag vill i slutändan. Och nu när jag redan har köpt upp mig på proteinpulver och allt som behövs kommer jag bara att kunna börja igen sen när jag känner mig redo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0