Hemma efter visning av The Girl with the Dragon Tattoo

Hej hopp!
Ikväll har jag varit på förhandsvisning av The Girl with the Dragon Tattoo. Var ju med och jobbade med filmen lite när de filmade i Stockholm (två dagar blev det bara, eftersom jag hade plugg och mitt andra jobb då också). Jag gick med Alexandra, som jobbade med mig en dag. Det var hennes faster som fixade jobbet till oss. Riktigt kul var det. Första gången städade vi bara efter en inspelning, men den andra gången fick jag jobba med lock-up. Min uppgift, tillsammans med många andra, var att hålla borta obehöriga bilar och människor från inspelningsplatsen. Det var coolt att se hur allting gick till på riktigt, och jag lyckades se när de spelade in några scener samt oavsiktligt hamna cirka en meter ifrån Daniel Craig vid ett tillfälle. Haha, blev rätt chockad just då... Men i alla fall, till filmen.


Den var riktigt bra faktiskt. Ska inte avslöja någonting, men den var rätt lik den svenska filmen (dock hade jag nästan glömt vad som skulle hända, så vet inte exakt hur lika de faktiskt var). Den var riktigt spännande, man satt på helspänn hela tiden typ. Känns sjukt roligt att jag faktiskt har varit en del (om än en väldigt liten del...) av hur filmen blev i slutändan. Dessutom coolt att ha sett och jobbat sida vid sida med David Fincher. Nog med skryt. Haha. Se filmen när den har premiär!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0