Präriehundarna på Kolmården

När vi var i Västervik i sommar så åkte vi iväg till Kolmården en dag. Jag och älskling fotade såklart massor, och jag hade cirka 2500 bilder bara från den dagen när vi kom hem. Haha. Crazy! Jag har inte hunnit redigera så många av bilderna än men de som är klara är bilderna på präriehundarna (som jag först trodde var typ chipmunkar... haha). Så sjukt söta små djur.
 

 
Kan hända att jag lägger upp svartvita bilder på präriehundarna också. Sen kommer det självklart fler bilder från Kolmården nån gång. Blev sjukt sugen på att redigera bilder nu, vi får se om jag kanske tar en paus ifrån bokskrivandet och gör det ett tag istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0