Gråtscen från barndomen

Som jag kanske skrivit några gånger sitter jag ju och skriver... Alltså, på min bok då. Och helt plötsligt kom jag till en scen i boken som påminde mig om en hemsk scen i Den oändliga historien. Om ni inte har sett den filmen så måste ni se den. Jag såg den när jag var liten, och den är helt fantastisk. I alla fall är den här scenen bland det hemskaste... Nog delad förstaplats med när Mufasa dör i Lejonkungen. Och nej, tänker inte ge ut någon spoilervarning eftersom båda filmerna funnits i mer än femton år. Så om ni inte redan sett dem är det liiite ert eget fel. Haha. Men i alla fall. Jag har väldigt lätt för att gråta till filmer, och den här scenen är en av de scenerna jag fortfarande gråter till hur många gånger jag än ser dem.



Vilka scener gråter du till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0