Lite "fusk"

Idag har jag fuskat lite med detoxen. Har faktiskt redan börjat äta lite kyckling. Kände bara att jag inte orkade med att inte äta någon riktig mat längre. Dessutom ska jag ju egentligen börja äta kyckling på måndag, så jag kände att jag kunde göra det lite tidigare istället.

Lite av anledningen till detta var också att jag igår mådde så jävla dåligt under kvällen. Jag gick ju på afron, och då mådde jag sjukt bra, både under och efter träningen, men sen när jag kom hem var jag helt slut och fick ont i huvudet. Det blev bara värre och värre. Jag drack en proteinshake men det hjälpte inte, jag drack massa vatten men det hjälpte inte. Det slutade med att jag låg och grät i sängen för att jag hade så ont i huvudet och inte kunde sova. Sen tog jag en värktablett och lyckades tillslut somna. Imorse mådde jag bättre, men har helt och hållet tröttnat på proteinshakesen.

Idag har jag då druckit en proteinshake och sen ätit lite kyckling och sallad. Det var så sjukt gott att få i sig lite varm mat, om än bara små kycklingbitar, men det gjorde så mycket. Så efter det känns det mycket bättre. Annars har jag spenderat mestadelen av dagen med att spela Super Mario Galaxy 2, och så har jag och älskling varit ute på en liten promenad också. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0