Helgen i Västervik

Jag och älskling var ju i Västervik i helgen. Han kommer ju därifrån så vi åkte dit för att hälsa på hans familj och vänner. Tycker alltid att det är kul och mysigt att åka dit. Vi bor hos hans föräldrar i hans gamla rum, får äta god mat och bara umgås och ha roligt.

Vi åkte dit i fredags och kom fram på kvällen. Då åt vi middag och sen åkte vi och tittade på Robins systers nya hus. De har fått det byggt från grunden, och nu har de flyttat in, så var riktigt kul att se.


Köket i Robins systers nya hus


Najs med brasa


Världens sötaste




Robins systers katt, sjukt söt! Har typ en miljon kattbilder...

I lördags gjorde vi en massa saker. Först åt vi lyxfrukost (som jag kallar det, haha) hos hans föräldrar, sen åkte jag, Robin, Robins bror Pierre och Robins kompis Madde till en backe och åkte pulka (eller rättare sagt inte pulka utan snowracer, tefat och skjärtlapp). Det var sjukt kul, men jag hade för lite kläder på mig och frös typ till is, haha.






Haha, snygg vurpa!





Efter pulkaåkningen åkte vi hem och fikade med Robins föräldrar, de gjorde semlor. Sen badade vi bubbelpool. Det är så himla najs att de har en egen bubbelpool på gården. Vi badade, sen sprang vi ut i snön och sen hoppade vi i badet igen, sjukt kul.


Pyret fick inte nån semla, men han fick smaka lite grädde.



Efter vi hade badat i typ två timmar åkte vi hem till Robins syster igen och fikade lite där också (haha, massa fika...) och satt och pratade bröllop (Robins syster och hennes pojkvän har nyss förlovat sig och ska gifta sig i sommar!). Efter det åkte vi hem till Robins föräldrar igen och åt jättegod middag och efterrätt. Sen chillade vi ett tag innan jag och Robin åkte hem till Madde.

Vi satt hemma hos henne några timmar och pratade och drack, och sen drog vi ut. Första gången på typ en månad som jag och Robin gick ut och "festade". Det var riktigt roligt. Dagen efter var dock inte lika kul. Både jag och Robin mådde rätt dåligt, så vi var bara hemma hela dagen och satt och åt lite typ. Sen på kvällen åkte vi hem igen. Var skittråkigt att åka hem, tiden går så himla snabbt när man är där. Men jag är ändå sjukt nöjd över helgen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0