Ensam

Fattar inte varför det är så himla jobbigt att vara ensam hemma numera. Älskling åkte till Linköping för en konsert igår och stannade över natten, och direkt när han hade åkt så började jag sakna honom. Känns så himla deppigt. Och det blev inte bättre när kompisen som sagt att hon skulle komma och sova över sedan inte orkade komma. Jag låg i soffan och kollade på serier tills jag somnade, sov där till klockan sex och sen gick jag upp i sängen och sov tills nu. Kan inte sova mer. Vill inte sova själv. Vill inte vara själv över huvud taget.

Ska i alla fall iväg till mamma sen, det blir kul. Vi har bestämt att jag ska komma vid typ tre, men jag kanske ringer och kollar om jag kan komma tidigare. Vi får se om jag känner mig för ensam. Sen kommer Robin tillbaka nån gång runt fem-sex tror jag...

Det är rätt stört att vi saknar varandra så mycket bara för att han åker bort över en natt. Men det visar väl bara att vi verkligen älskar varandra. Så på nåt sätt känns det ändå lite bra att veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0