Bildbomb från radion

Alltså... Jag är inte jättebra på det här med kontinuitet. Jag bloggar typ massa under en tid när jag känner för det sen glömmer jag bort i några veckor och sen bloggar jag massa igen. Och nu kom jag på att det var längesen jag skrev nåt här så nu är det dags igen.

Jag har ju min praktik på MTG Radio just nu, det har väl gått en månad eller så tror jag... Och det går jättebra! Det känns som att jag visar vad jag går för och fler och fler har väl börja märka att jag är där och gör roliga saker typ. Bland annat så har jag börjat få göra det jag tycker är allra roligast, att fota och filma, mycket mer.

Jag har fått i uppgift (eller ja, det var väl typ jag som kom på det själv...) att fota och filma gästerna innan de går in till RIX MorronZoo. Då får jag hitta på någonting kul som de ska få göra framför kameran, filmar och klipper ihop det och sen lägger jag ut det på hemsidan. Väldigt kul och smått nervöst för det mesta. De jag har träffat där hittills är Matte och Willy från Bygglov, Camilla Läckberg, Tony Irving och Markoolio. Sen har jag även fotat och filmat Slash för Bandit och fotat Glenn Hysén och Johan Kindmark för Radio1. Och sen gör jag såklart en del annat också. Tänkte väl i alla fall att jag skulle lägga upp lite bilder här på vad jag har gjort hittills:


Matte och Willy från Bygglov


Camilla Läckberg


Tony Irving


Marko "Markoolio" Lehtosalo


Slash


Var såklart tvungen att ta en bild tillsammans med legenden också!


Johan Kindmark & Glenn Hysén

Idag och imorgon har jag ledigt från praktiken, då det inte skulle hända så mycket där idag (och imorgon är det ju 1:a Maj!), men på onsdag är jag tillbaka. Då får vi se vilka nya gäster som ska fotas och filmas. Lär ju lägga upp fler bilder och sånt här allt eftersom. Ska försöka att inte komma med allt på en gång då igen... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0