Tenta ftw!

Okej, jag är inte så pepp som det ser ut på rubriken... Men iaf så är det det jag ska göra nu. Åka till skolan och skriva tenta. Jag hatar tentor, för oavsett hur mycket jag läser så vet jag aldrig riktigt vad jag kommer ihåg när jag väl sitter där. Men, det känns som att jag kan en del iaf, så får hoppas att jag kan rätt saker för en gångs skull!

Efter tentan ska jag jobba, och efter det ska jag nog träna... Vill gå på afro, men vet inte om jag hinner, så vi får se. Lite om resten av helgen då: Ikväll blir det tentautgäng med klassen, och imorn ska jag fira Jennifer T. På söndag ska jag antagligen hem till familjen och hälsa på. Ska bli en kul helg, förutom det faktum att min älskling åker ifrån mig... Kommer ju inte kunna sova! Men det löser sig nog.

Nej, nu ska jag plugga lite!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0