Sjukt duktig tjej

Jag sitter faktiskt och pluggar! Ja, inte exakt nu då, men sedan jag vaknade har jag suttit med boken i ena handen och instuderingsfrågorna i den andra... I princip. Och vet ni vad det värsta är? Min mobil har kommit! Den finns att hämta på posten i liljeholmen, alltså tio minuter bort, och jag sitter fortfarande och pluggar! Det tycker jag är riktigt duktigt faktiskt.

Nu har jag bara några få instuderingsfrågor kvar att svara på, så när jag är klar med det drar jag till liljeholmen. Först för att träna, eftersom jag inte fått tid till det på hela veckan, och sen hämta ut min fina, nya mobil. Sen ska jag leka lite med den ett tag och senare ikväll blir det Halv sju hos mig hos Johanna. En liten ny tradition vi (Jag, Johanna, Jessica och Sofia) har börjat med, väldigt kul!

Nej, nu ska jag bli klar med den här skiten!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0