Pluggtajm

Just nu är jag duktig. Enligt mig själv i alla fall... Har några rester ifrån teori och metod-kursen som jag inte tagit tag i tidigare, men nu satte jag mig ner med dem. Ska fan bli klar med allt idag så att jag slipper tänka på skiten! Haha. Har hittills gjort en uppgift, den enklaste tror jag. Nu ska jag bara ändra lite i två av inlämningsuppgifterna som jag inte fick godkänt på (av helt fel anledningar tycker jag, men lika bra att göra om ändå...) och sen är jag klar! Om jag hinner sen tänkte jag fundera lite på variabler och variabelvärden inför C-uppsatsen också.

Skulle egentligen ha jobbat på det med Jessica L idag, eftersom vi skriver tillsammans, men hon blev sjuk så hon får vila idag och så kan vi förhoppningsvis sätta oss ner imorn eller nåt.

Förövrigt har jag och Robin fixat lite i lägenheten i helgen. Vi var på IKEA i lördags och köpte massa nya saker. Har fotat lite men har inte tid nu, så lägger in det här sen. Blev jättefint i köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0