Idag ska vi testa våra teorier

Nu har jag och Jessica L suttit några dagar och bara fokuserat på att koda in materialet vi undersöker i vår kodmall, och har hittills hunnit med sammanlagt ungefär 3 och en halv tidning. Jag satt kvar längre på KB igår och kodade klart en hel King-tidning på en dag. Känner mig riktigt duktig! Det går snabbt när man kommit in i det.

Idag ska vi i alla fall skita i KB och åka till skolan istället, där vi ska se vad vi får fram för resultat av det vi har kodat hittills. Vi ska lägga in det i ett program som heter PASW för att ta fram statistik. Vi vill också försöka börja skriva vår uppsats, eftersom vi inte har jättemycket tid på oss att göra det när vi är klara med kodningen.

Jag hoppas att vi får fram någonting intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0