Hela dan varje dag

Snart drar den jag till Kungliga Biblioteket igen... Det är nämligen där jag spenderar mestadelen av mina dagar numera. Inte världens roligaste ställe det där. Man får inte ta med sig mat eller dryck in, man får inte ta med sig väska eller jacka utan måste istället lägga allt man vill ha med sig in i en genomskinlig påse som de stirrar på när man går in. Man måste lämna in det man lånar innan man går ut ur byggnaden och sen hämta ut det när man ska ha det igen, man måste vara nästintill knäpptyst så att ingen blir irriterad... Och dessutom är det freezing cold nere i källaren där vi måste sitta och jobba. Verkligen min drömplats på jorden. Vore så mycket skönare om vi fick låna hem tidningarna istället. Men men, vi får se hur vi löser det.

Nu måste jag i alla fall dra. Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0