Gröna fingrar





Eftersom jag kommit in i ett bra flow med bilderna från Polen så fortsätter jag där. De hade massa fina buskar och blommor på gården där vi bodde, så jag var ju bara tvungen att fota lite... Alltså, mycket blombilder framöver. Dessa är solrosor som inte slagit ut än. Det enda jag redigerat är kontrasten i bilderna.

Imorgon kommer jag att (om jag lyckas hålla mig till det) sitta och plugga hela dagen. Därför slänger jag in några tidsinställda inlägg. Fina blommor och sånt som man kan få roa sig med medan jag sliter.

Kommentarer
Postat av: johanna

ja inte HELA dagen du ska ju äta middag med mig också :)

2011-11-02 @ 23:07:16
Postat av: Lina

Haha, ja det är klart, men det räknas till KVÄLLEN! :;D

2011-11-03 @ 11:04:58
URL: http://crealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0